Contact reparatii turbosuflante Galati - Braila

20150216_144742Garantia turbosuflantelor este de 12 luni fara limita de kilometri. Pentru a beneficia de acesta garantie trebuie sa respectati intocmai regulile de montaj. In plus dupa montarea turbosuflantei trebuiesc respectate cu strictete intervalele de service (schimb ulei si schimb filtre la maxim 10.000 Km parcursi).

Controlul inaintea montajului
Controlati conductele flexibile de alimentare cu ulei!
Demontati conducta de alimentare cu ulei si controlati-o. Curatati conducta. Daca constatati cea mai mica urma de infundare sau de deterioarare, conducta de alimentare trebuie inlocuita . Nu utilizati niciodata pasta de lipit sau etansare doarece acestea pot bloca circuitul de ungere sau pot ajunge in turbosuflanta, ducand la deteriorarea acesteia.

Inlocuiti uleiul!
Nu uitati sa inlocuiti uleiul de motor si filtrul de ulei. In caz contrar, turbina risca sa fie deteriorata. Un ulei vechi sau ancrasat impiedica gresarea corespunzatoare a mecanismului interior si provoaca daune rulmentilor si arborelui.

Controlati conductele flexibile ale returului de ulei!
Demontati conducta de retur a uleiului si controlati-o. Daca constatati cea mai mica urma de infundare sau deteriorare, conducta de ulei a returului trebuie inlocuita. Nu utilizati niciodata pasta de lipit sau etansare doarece acestea pot bloca circuitul de ungere sau pot ajunge in turbosuflanta, ducand la deteriorarea acesteia.

Controlati aerisirea carterului!
In numeroase cazuri, aerisirea carterului este racordata la conducta de alimentare cu aer a turbosuflantei. O aerisire infundata sau partial obbturata provoaca probleme de retur al uleiului la nivelul turbosuflantei. Asigurati-va deci ca aerisirea carterului sa fie perfect degajata.

Controlati starea motorului!
Daca motorul este intr-o stare necorespunzatoare, acest fapt va avea influenta turbosuflanta. In fapt, presiunea scazuta in blocul motor antreneaza scurgeri de ulei la nivelul turbinei autoturismului. Turbosuflanta va trimite acest ulei in directia motorului , fapt care va genera o combustie incompleta.
Controlati conductele de aer!
Montati intotdeauna un filtru de aer nou si curatati conducta flexibila a aspiratiei de aer. Daca un racitor intermediar (intercooler) este instalat , eventualele reziduuri de ulei trebuiesc indepartate. Conducta flexibila de la turbosuflanta spre motor trebuie de asemenea controlata cu grija.
Verificati presiunea uleiului!
Utilizati o tava curata pentru a colecta uleiul folosit din conducta de alimentare cu ulei. Porniti motorul si mentineti pornit pana cand aproximativ 300ml de ulei se elimina din conducta de alimentare. Verificati deasemenea presiunea de ulei furnizata pe circuitul de ungere al turbinei. Presiunea prea mare sau prea mica va duce la deteriorarea turbinei.

Fazele de control dupa montajul turbosuflantei
Fixarea pe colector
Colectorul de evacuare poate totusi contine reziduuri metalice provenite din deteriorarea turbinei vechi. Acestea trebuiesc eliminate. Un colector care prezinta fisuri risca sa deterioreze turbosuflanta. Verificati cu atentie acest aspect.Daca prezinta fisuri, colectorul trebuie inlocuit.

Scoateti toate capacele de inchidere!
Capacele de inchidere s-au montat pe turbo pentru a preveni intrarea unor obiecte in timpul transportului. Acestea trebuiesc indepartate.
Verificati alimentarea cu ulei!
Montati alimentarea cu ulei cu atentie. Pentru a face acest lucru, asigurati-va ca nu poate patrunde murdarie in carcasa centrala a turbinei. Porniti motorul, fara a lasa sa se activeze turbosuflanta (nu apasati pedala de aceleratie). Deasemenea la momentul pornirii motorului verificati daca tija de actionare a vanelor (tija actuatorului de actionare supapa/geometrie variabila) isi schimba pozitia. Apoi lasati motorul sa functioneze la relanti intre cinci si zece minute pentru reinitializarea completa a circuitului de ungere turbosuflanta.

Verificati racordurile!
In timpul testului (dupa trecerea celor 10 minute de functionare la relanti, nu mai devreme!) , ridicati incet regimul de functionare al motorului si verificati toate racordrile pentru a detecta eventualele scurgeri, scapari sau neetanseitati. Cand motorul este cald, re-strangeti toate asamblarile bulonate (suruburi).

Verificati presiunea in turbo si reglajul actuatorului
Utilizati un manometru pentru a controla presiunea in turbo. Reglajul actuatorului (supapapei de control) trebuie verificat obligatoriu la montaj, chiar daca acesta a fost efectuat deja la momentul reparatiei/reconditionarii/inlocuirii ansamblului central.

Verificati sistemul de vacuum!
Utilizati pistolul de vacuum pentru a controla furtunele si electrovalvele de vacuum.
O electrovalva (convertor presiune turbocompresor) blocata poate produce rapid daune turbosuflantei. Verificati furtunele de vacuum, acestea pot prezenta fisuri care duc la un control necorespunzator al actuatorului (supapa de control).